کد خبر: ۴۱۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
انتصاب اعضای شورای راهبری و سیاست‌گذاری انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی نشان می‌دهد وزارت نیرو با روند فعلی توسعه تجدیدپذیر‌ها مخالف بوده و با برکناری صادق زاده به ساتکین ماموریت داده است تا این بخش را مدیریت نماید. کمتر از یکماه است که ساتبای ساتکین جایگزین ساتبای صادق زاده شده است. تغییراتی که قرار است در سیاست گذاری‌های پیشروی ساتبا صورت گیرد نگرانی کارشناسان و فعالان تجدیدپذیر را در پی داشته است. ساتبا زن بابای وزارت نیرو شده که قانونی و مشروع است، ولی کسی قبولش نداشته و به سختی تحملش می‌کنند. نوسانات ارزی، تحریم ها، FATF، اعتراضات، کرونا و... به تنهایی پدر بخش خصوصی تجدیدپذیر را درآورده است شما با کشمکش‌های سیاسی تان بیش از این آن‌ها را لگدمال نکنید و بگذارید حداقل یک سال این صنعت روی آرامش به خود ببیند.
سرویس تجدیدپذیر برق نیوز: کمتر از یکماه است که ساتبای ساتکین جایگزین ساتبای صادق زاده شده است. اینکه اسم رئیس ساتبا پسوند سازمانی میشود که قرار است مبنای اعتماد سرمایه گذاران و کسب و کار‌های فعال باشد بی دلیل نیست. در ایران با تغییر مدیران، سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های یک سازمان بهم می‌ریزد و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) نیز از این قضیه مستثنی نیست. برای همین است که تغییر و تحولات ساتبا از همان روز‌های نخستین آغاز شد.

با روی کار آمدن محمد ساتکین پروژه تغییرات در ساتبا کلید خورده که البته بخشی از آنرا خود ساتکین در مصاحبه‌ای بصورت کلی عنوان کرد. طبیعی و بدیهی است که هر رئیسی اختیار دارد مدیران مجموعه تحت مدیریتش را در راستای اجرای سیاست‌های سازمانی اش تغییر دهد. بدنه مدیریتی درون سازمانی ساتبا نیاز به تغییر داشت که در حال پوست انداختن است، اما تغییراتی که قرار است در سیاست گذاری‌های پیشروی ساتبا صورت گیرد نگرانی کارشناسان و فعالان تجدیدپذیر را در پی داشته است.

در مهمترین تغییرات درون سازمانی علاوه بر تغییر چند پست مدیریتی، برای ساتبا چارتی جدیدی تهیه شده که گفته می‌شود در آن معاونت مشارکت‌های غیردولتی حذف شده و قرارداد‌های خرید تضمینی برق تجدیدپذیر تحت عنوان دفتر طرح خرید تضمینی برق تجدیدپذیر ادامه فعالیت خواهد داد.

نگرانی فعالان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر از فعل و انفعالاتی است که در بخش سیاستگذاری‌های کلان در حال وقوع است. ساتبا زن بابای وزارت نیرو شده که قانونی و مشروع است، ولی کسی قبولش نداشته و به سختی تحملش می‌کنند. زن بابای جدید که اوایل دل پدر را برده بود برای دیگر اعضای قدیمی خانواده نه تنها جذابیتی نداشته که در پی آنند تا فرزند کمتری از وی متولد شده و میراث خور کمتری داشته باشند. در ظاهر اعلام می‌کنند که با هم خوبیم، ولی چون به خلوت می‌رونـد آن کار دیگر می‌کنند...

توانیر و وزارت نیرو در نظر دارد با همان ظرافتی که بساط مولد‌های مقیاس کوچک و خرید تضمینی برق آن‌ها را جمع کرد با فشار در شورای سیاست گذاری‌های انرژی‌های تجدیدپذیر بساط آین را هم جمع کرده و یا حداقل به میزان قابل توجهی کاهش دهد طوری که اگر اعتبار بودجه خرید تضمینی برق تجدیدپذیر جدا نبود الان خرید تضمینی برق تجدیدپذیر هم نبود.

انتصاب اعضای شورای راهبری و سیاست‌گذاری انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی نشان می‌دهد وزارت نیرو با روند فعلی توسعه تجدیدپذیر‌ها مخالف بوده و با برکناری صادق زاده به ساتکین ماموریت داده است تا این بخش را مدیریت و محدود نماید.

متولی زاده به خریدتضمینی سامانه‌های خورشیدی (نیروگاه‌های انشعابی) به شکل فعلی اعتقاد نداشته و طرح قبلی توانیر مبنی بر ارائه تسهیلات در فاز راه اندازی راترجیح میدهد. زحمت سامانه‌های خورشیدی برای توانیر بیشتر از منافعش شده و افزایش بهره وری و راندمان شبکه را بر توسعه تجدیدپذیر‌ها اولویت می‌داند.

بختیار بر محدود سازی خریدتضمینی برق نیروگاه‌های بزرگ تاکید داشته و با حذف ضریب ساعتی و مناقصه‌ای کردن ظرفیت‌های بالای ۱۰ مگاوات در پی اجرای سیاست‌های اردکانیان در این قسمت است. حضور طرزطلب بعنوان مدیرعامل شرکت برق حرارتی در این شورا جمع نقیضین است و بیشتر، سیاست‌های توانیر را تایید می‌کند.

حائری که زحمت تودیع و معارفه یک معاون وزیر دیگر هم سطح خودش را کشیده بود از همان ابتدا نشان داد که قیم ساتباست و باید این سازمان تابع تصمیم وی باشد. ساتکین بعنوان معاون وزیر حاضر به پذیرش شورایی شده که قبلا صادق زاده از قبول آن استنکاف کرده بود.

ساتکین در اولین مصاحبه رسمی اش از تنظیم و بازنگری مقررات مربوط به انعقاد قرارداد‌های خرید از بخش غیردولتی و نظارت بر موضوع خرید برق تجدیدپذیر پرده برداشت و تاکید کرد بر اساس مصوبات شورای راهبری و سیاست‌گذاری انرژی‌های تجدیدپذیر عمل خواهد کرد.

در طرح جامع انرژی کشور میزان ظرفیت احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر تا سال ۱۴۰۰ مجموعا ۱۷۰۰ مگاوات پیش بینی شده است که خیلی کمتر از ظرفیت ۵۰۰۰ مگاواتی برنامه توسعه است. هنر ساتبا، تقسیم منابع اختصاص یافته ناشی از عوارض قبوض برق است که آنرا هم به بدترین شکل ممکن تقسیم می‌کند. وزارت نیرو و ساتبا به خود زحمتی برای تامین منابع مالی جدید نمی‌دهد و از فعالسازی ظرفیت‌های قانونی برای کسب درآمد‌های جدید عاجز است. تغییرات پی در پی آنقدر سرگرمشان کرده که مجالی برای پرداختن به مسائل بنیادی و زیرساختی پیدا نکرده اند و بجای رفع مشکلات و چالش‌های عمده توسعه تجدیدپذیر‌ها در کشور در پی پاک کردن صورت سوال برآمده اند.

با افزایش نرخ ارز، توجیه اقتصادی نیروگاه‌های خورشیدی بزرگ مقیاس به بالای ۸ سال و نیروگاه‌های انشعابی به حدودا ۶ سال رسیده است که در بازار اقتصادی ناپایدار ایران سرمایه گذاری جذابی به حساب نمی‌آید. خریدتضمینی به ریال است، اما احداث آن به دلار و یورو. بر همین اساس با نوسانات ارزی، ماه‌ها پیگیری و تلاش دلسوزان تجدیدپذیر در افزایش قیمت خرید تضمینی نقش بر آب شده و هنوز امضای مصوبه قبلی وزیر خشک نشده که باید مجددا برای توجیه پذیری اقتصادی سرمایه گذاری‌ها دوباره برنامه ریزی کرد و این دور باطل همچنان ادامه دارد...

در شرایطی که شرکت‌های پیمانکار، مشاور و تامین کننده‌های تجهیزات خورشیدی به دلیل رکود بر بازار، عملا نیمه تعطیل شده اند تغییر سیاست‌های ساتبا موجی از نگرانی و اعتراض را ایجاد کرده و معدود سرمایه گذاران فعلی را نیز مایوس خواهد نمود.

با تغییر دولت در سال آینده دوباره نیز شاهد تغییرات دیگری خواهیم بود و همه سرمایه گذاران و کسب و کار‌های این حوزه دوباره شوک جدیدی را تجربه خواهند کرد. سیاست گذاری‌های هیچ یک از حوزه‌های مختلف صنعت برق را نمی‌توان پیدا کرد که به اندازه تجدیدپذیر‌ها ناپایدار بوده باشد.

نوسانات ارزی، تحریم ها، FATF، اعتراضات، کرونا و... به تنهایی پدر بخش خصوصی تجدیدپذیر را درآورده است شما با لجبازی و کشمکش‌های سیاسی تان بیش از این آن‌ها را لگدمال نکنید و بگذارید حداقل یک سال این صنعت روی آرامش به خود ببیند.
انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
2
0
واقعیت اینه ما بدون توجه به واقعیت سطح کشورمون داریم با دانمارک و نروژ و امریکا مقایسه میکنیم و میخواهیم هم اندازه اونها نیروگاه بزنیم و این تا سران مملکت بردیم باید وزارت نیرو خودش هم پاقدم بشه و جلوی فشار رسانه ها بخش حصوصی دلال نمایندگان بی اطلاع مجلس را بگیره نوشتن سندها و اهداف ببلندپروازانه برای ظرفیت تجدی پذیر را بگیره
خود بانکهای ایران از همه باهوشترن و اونها بخاطر همین نیومدن تو انرژیهای نو که یک صنعت مازاد و تجملی هست و مستقلا امکان حیات نداره و وابسته به سوبسید هست
حال این صنعت ایران حیاتش به قیمت نفت و اقتصاد خوب ایران و وجود افرادی مثل احمدی نژاد که عاشق شواف هستند هست
من حتی میدیدم نمایندگان مجلس میگفتن به مردمم وام بدیم نیروگاه خورشیدی بزنن درامد کسب کنن این مگر میشه این یعنی یارانه بزای کار نکردن

به هرحال وزارت نیرو فهمید که کفگیرش به ته دیگ خورده و اشتباه کرده در شوافها صنعت تجملی سوبسیدی تجدید پذیر افتاده
مدیریت جدید ساتبا نیز با توجه به عدم هویت مستقل و دارای سابقه تاریخی مجری کامل دستورات تیم جدید هست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
1
اصولا اقای ساتکین یک مدیر با هویت مستقل و دارای سبک و سبقه نیست که مثلا مثل آقایان آرمودلی چیت چیان صادق زاده بتواند در مقابل مدیران وزارت نیرو عرض اندام کند
صرفنظر از اینکه ساتکین دارای نظریه و تفکر خاص نیست که منتظر تحول باشید هم کسی فکر نمیکند که وی در شورای تجدید پذیر مثلا با وزیر و حایریان و بخیار و متولی زاده چرات مخالفت کند بلکه طبق سیاستهای قبلیش که باعث حفظ و ارتقا شده مجری کامل دستورات وزارت هست
حال اگر ساتکین بتواند دستورات را خوب اجرا کند هرچند باعث تلفات در نیروی انسانی ساتبا و سرمایه بخش خصوصی انرژیهای شود که تایخ گواه است ابایی از ان ندارد وی بعنوان یک نیروی اجرایی جدید برای حلقه خاص وزرت نیرو تایید و این حلقه در سایر جاها هم از او استفاده خواهد کرد
ویژگی خاص برخی افراد با لبخند و پنبه سر بریدن است با توجه به اشنایی که از دور دارم احتمالا برای یک سری از نیروهای رسمی ساتبا طی دوره وی و ازارهای روحی که خواهند دید باید قرص اعصاب مصرف کنند تا این دوره تمام شود و مبادا فکر اسنعفا کنند که با این وضع کشور خود و خانواده خود را بر فنا میدهند
نیروهای قراردادی نیز باید منتظر اخراج و عدیل باشند و تلاش کنند شغل خود را حفظ کنند و با مذاکره و تعامل نه مجادله که اوضاع را در این شرایط اقتصادی بدتر میکند
متاسفم برای این شرایط اقتصادی کشور واقعا اگر کسی جوشکاری یا بنایی یا کاشیکاری یا مشاغل پزشکی که حسب تخصص عملیاتی همیشه شغل داشتند یاد میگرفت ارامش روانیش بهتر از این دوستان ساتبا است که همیشه در تنش روانی بودند و هستند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
از سیستم بازرسی وزارت نیرو بدلیل عدم شفافیت ساتبا در گذاشتن چارت سازمانی و مخفی کاری در معرفی کل مسئولین و معاونین و روسای دفاتر و سوابق کاری انها شاکی هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
از سیستم بازرسی وزارت نیرو بدلیل عدم شفافیت ساتبا در گذاشتن چارت سازمانی و مخفی کاری در معرفی کل مسئولین و معاونین و روسای دفاتر و سوابق کاری انها شاکی هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
فعلا که معاونین ساتکین در حال نواختن فلوت هستند.

آقا این نشست های پنجشنبه شون رو تعطیل کنید تا آبروی برق نرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
احتمالا ارتباط ساتبابا افغانستان خوب می شه تا جنس خوب اصل از آب جوش گذشته وارد کنند و یه کمکی هم بهشون انرژی نو بدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
فاتحه انرژیهای تجدیدپذیر را باید خواند. ما که دیگه بیکار شدیم و با این اوضاع دیگه کسی حاضر به پول خرج کردن نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
تحلیل خوبی بود .تا دیروز امثال اقای اورعی از رفتن صادق زاده خوشحال و برای بر امدن ساتکین چه پایکوبی هایی که نکردند! اما با حکم شورایی شدن مدیریت ساتبا عملا ساتکین به یکی از اعضای دفتر حائری تبدیل شده است مسئول و متصدی دفتری که حقوق معاون وزیر را میگیرد.امثال ساتکین زیادند انها حاضرند به هر طریقی جای رئیس شان را بگیرند و لبخند هم بزنند. فرق صادق زاده با امثال ساتکین و اورعی همین است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
1
والا یه بنده خدایی از دوستان گویا چندروز پیش برای یه کاری رفته بوده پیش مهندس حائری ، صحبت ساتبا و ساتکین شده ، حائری گفته که کی می گه ساتکین معاون وزیره ؟؟؟ ساتکین کارمند زیر دست منه !!! خلاصه که خوب شلم شوربایی راه انداخته اردکانیان !!! یکی نیست بهش بگه یک کلام بگو انرژی تجدیدپذیر نمی خوام ، دیکه این جنگولک بازی ها چیه ؟؟؟
محمدرضا زرگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
1
سلام، دوست عزیز و همراه همیشگی صنعت سولار
در این راستا به جز کسانی که چند قرارداد تضمینی به دست دارند و قرار بود از این قراردادها و آب گل آلود ماهی بگیرند کسی دیگری نگران موضوع نیست
کارکنان ساتبا خوشحال هستند چون پس از مدتها به حرفه خودشان برمی گردند و فعالیت تخصصی شان را از سر می گیرند
شرکتها و صنعتگران و مجریان صنعت هم نگران نیستند زیرا نصب سیستم ها ادامه خواهد یافت اما اکنون در قالب طرح و عنوان دیگر
شما که وضعیت اقتصادی جامعه را درک می کنید، دولت برای گذران امورات روز مره خود حتی مجبور شده سهام شش تا را واگذار کند ، چه انتظاری داری در این شرایط که قیمت نفت و گاز و محصولات نفتی به پایین ترین حد خود رسیده این پول بابت سهم اندکی از انرژی الکتریکی پرداخت کند
شما بنده را می شناسی و میدانی که حرص زیادی ازین بابت خورده ام تا این صنعت در این کشور رواج پیدا کند، اما آیا ما می توانیم شرایط جامعه مان را نادیده بگیریم،
ما خواه ناخواه می بایست بدین سمت می رفتیم !! هر چند برخلاف خواسته امثال بنده باشد
مدیر پایگاه نگرانی از بابت تخصصی شدن کارها و عدم برچیدن بساط دلالان ppa نیست بلکه نگرانی در تصمیم گیری احساسی و سیاسی خارج از مجموعه ساتبا است.
مسیر حرکت ساتبا اشتباه بوده و بیش از آنکه دنبال بومی سازی تکنولوژی و قوی شدن مهندسان این حوزه باشد هرچه بود را به چند دلال و سرمایه گذار مثلا خارجی دادند و حتی حاضر نشدند از نیروگاههای انشعابی که موجب اشتغال و توانمندسازی کسب و کار این حوزه است حمایت کنند.
احتمالا در آینده ای نزدیک مدل خرید تضمینی برق دوباره تغییر کرده و دیگر خرید تضمینی برق نخواهیم داشت. یکجا مناقصه برگزار شده و سالانه مثلا 300 مگاوات در ده نقطه کشور که خودشون مناسب می دانند احداث می کنند
علی
|
Germany
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
زرگر جان چی شده اینهمه سنگ تغییرات جدید رو به سبنه می زنی ؟؟؟ تو هم پست می خواهی ؟؟؟ کم ورک شاپ و دوره آموزشی و مشاوره به متقاضیان از صدقه سر خرید تضمینی دشت کردی ؟؟؟ شما که این وسط کم منفعت نبردی که اخوی !!!
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
چه خون دلها خورده شدو هزينه ها تا ساتبا به اينجا رسيد آزمايشگاه صرفه جويي انرژي درست شدواز بغل همين ها کيابه کجاها که نرسيدن باور ميکنيد خرج اردکانيان و خانوادشو زمانيکه در کانادا بودوبا پول بيت المال بورسش کرده بودند ازپول طرح هاي همين انرژي هاي نو پرداخت ميکردند يا همين .... سيب زميني بي رگ ازبابت حق ماموريت هايي که با موضوع انرژي هاي نوبه چندين کشور ماموريت رفت (البته اين سواي ماموريت ها به خارج از کشور استکه بابت .... )به مدد همين انرژي هاي نو بود که دريافت کرد وپول يه خونه رو دراورد و خريد خدايي بياد بگه سکه ها رو تو همايش هاي انرژي چه جوري با مقاله هاي صد من يه غاز و تکراري بين خودشون تقسيم ميکردن مثلا ناسلامتي دکترا گرفته رساله پايان نامه اش رو بزاره تو سايت ايشان يک نفر را را پارت تايم با پول بيت المال بکار گيري کردتا بجاي ايشان کارهاي دکتراش رو انجام بده واگر شما نظري به روي جلد پايان نامه اش بندازي ميبيني تمام افراد از داور و استاد راهنما و... همگي از کساني بودند که سابقه همکاري در وزارت نيرو منجمله معاونت انرژي را داشته اند. بايدم الان کمر ببندند به انهدام ساتبا از حائري و متولي زاده توقعي نيست چرا که اين فارغ التحصيل دوره کارشناسي رشته فيزيک از دانشگاه کاشان (حايري) و متولي زاده از ابتدا هم با انرژ ي هاي نو دشمن قسم خورده بودند و آقاي ساتکين اين جوان که جوياي نامم هست تا جاييکه اگه بهش بگي انگشتو بيار دست مياره خلاصه و از خودش تزي نداره و براي بقا همه کارو ميکنه و...خدا آخر و عاقبت همه رو ختم به خير کنه علي الخصوص ساتبايي هارو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
تعامل خوبی با افرادی که کار می کند ندارد و فقط کارش بهره کشی از افراد برای بالابردن موقعیت خود بوده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
استفاده از نتایج تحقیقات و زحمات دیگران بدون در نظر گرفتن حق و حقوق تهیه کننده و زحمات او و طی کردن همه آنها به نام خود، از کارهای اصلی ... است که البته اگر اینطور پیش برود بعید هم نیست که سمت های بالاتری هم بگیرد ...!!!
آشنا
|
Italy
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
صف ساتبا نیازمند انطباق با ماموریت های اساسنامه ای است و این پتانسیل را دارد که با ظرفیت بالای سرمایه انسانی این گپ را جبران کند بخصوص اینکه بنظر میرسد ساتکین بر مدار عقلانیت حرکت میکند ؛اما،اما:
ستاد ساتبا بشدت بیمار است و دغدغه اصلی رئیس ساتبا مهندسی مجدد این بنای "از خشت اول کج"خواهد بود.
۱-ترس از باب اینکه "اگر ذیحساب جدید تقاضا شود از جنس سازمان نیست" یک وهم ناشی از جهل به قانون است.ذیحساب فعلی ساتبا اصلا و اصولا فاقد دانش حسابداریست و ارنج تیم حسابداری نیز بدلیل این نقصان کاملا منفعل است.
جناب آقای ساتکین ؛شورای عالی انقلاب فرهنگی در سنوات گذشته طرحی را در دست تصویب داشت که حسابداری را مهندسی مالی اطلاق نماید. ذیحسابی و امور مالی ساتبا در سنوات اخیر تعهد مازاد بر اعتبار داشته و این برای دستگاه و متولی جدید آن چالشی بزرگ است . ناتوانی در جذب بموقع اعتبارات و عدم پیگیری و وصول مطالبات موجب نابودی سازمان خواهد شد.
۲-حراست دستگاه بدلیل ایجاد تیم مستقل و حمایت از چند نفر خاص،عملا از ماموریت اصلی خود در صیانت از منافع دستگاه و عموم همکاران مهجور مانده
۳-امور اداری دیگر نیازی به شرح ندارد و انتخاب مدیرکل و سبقه خاص وی مبین کل ماجراست
۴-... هیچ خروجی بجز اشتهای وصف ناپذیر سفر خارجی و ماموریت و لابیگری نداشته.با این توصیف که کارکنان این وزه کاملا متخصص و متعهد بوده و بدلیل مدیریت ناکارآمد در این حوزه سرمایه ارزشمند نیروی انسانی در این حوزه نیز منفعل مانده
رهگذر از ساتبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
آقای دکتر ساتکین ، لطفی کن جلوی ... های امور ... بگیر، آقای ... که از بابت بیماری کرونا خوب پول میخوره ، هرچی الکل و مواد ضدعفونی که به اسم ساتبا میخره همه رو یا انتقال میده به دوستان ، فامیل ها ، به کرج برای آقای خدادادی انتقال میده بد فاکتور چند میلیونی ارائه میده به امورمالی تا هزینه پرداخت کنند. آخه کجا دیدید که یه ... بزارن مدیر امور ...، ای کاش سوابق آقای ... و ... بررسی کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
یادم نمی رود که ساتکین می گفت صادق زاده روی حرف من زیاد حساب می کند. حال دیدید که همین فرد که به همکاران این حرف را می زد و صادق زاده هم به او اعتماد کرده بود چطوری .... در مورد بسیاری از همکاران هم این فرد به همین شکل عمل کرده و تعامل و همکاری خوبی نداشته است و همیشه با روش پنبه سربریدن در ستیز و مخالفت است طوری که بعضی ها بعدا متوجه می شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
ساتکین غیر از یک نقشه غلط پتانسیل باد که آن را هم شرکت...... با همکاری .... و علی ش انجام داده چیز دیگه ای نداشت . مختصر اطلاعات دیگه در اواخر مذیریتش هم دسترنج همکاران بقیه بخش هاست که علی ش جمع کرده
یعنی ساتکین بدون علی ش مساوی هیچ
همکار
|
Italy
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
از همکارای محترم اگه کسی اطلاعات دقیقی در مورد شرکت هندسه نو بخصوص اعضای هیات مدیره و فعالیت مالی اون داره بفرسته تا همه بدونن چرا وضع انرژی های نو اینجوری شده.
همینطور در مورد فوق لیسانس آقای مدیرکل اداری در موسسه مهرشهر و پرداخت هزینه های تحصیل ایشون توسط سانا در سال ۸۶ و همنطور محکومیت آقای ص در هیات تخلفات اداری وزارت نیرو و عدم اجرای حکم بدلیل نفوذ برادرش و همینطور گزینش و استعلام مثبت مدیر اداری و معاونش با وجود داشتن پرونده و.....
اونوقت پی میبرید که این مقاله برق نیوز همچینم بیراه نگفته!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
تمام اينها بهانه است بده دلار قشنگه را
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
دوستان ساتبا این تیم جدید تا دولت جدید که قطعا از اینطیف نیست بیشتر نخواهند بود با خار در گلو صبر کنید بزارین بدون ترس زیاده رویشون را بکنن شما فقط مدارک را جمع کنید و موقع تغییر دولت نصفیه بززگ در ساتبا رخ میده
قاضی
|
Italy
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
یه نگاه به دفتر رئیس ساتبا همه چیزو روشن میکنه.بلوف زن مازندرانی بچه سردار.مداح قلابی آبدارچی سابق.برادر دیوان محاسباتی ..نیرو.دیگه از این کلکسیون باحالتر چی میخاید. حالا یه نگام به دفتر طرزطلب بندازین. باکلاس و بی حاشیه . اینه فرق بین سازمان برق حرارتی و ساتبا و تعجبیم نداره که طرز طلب عضو شوزا شده
مهندس انرژی های تجدیدپذیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
سلام
لطفا کارشناسی ارشد رشته ی مهندسی انرژی های تجدیدپذیر را هم استخدام کنید.
سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
همه این تحولات از بلاهایی هست که مدیران قبلی ساتبا به سر انرژی‌های تجدیدپذیر آوردن، دلال بازی و واردات و در آخر هم هزینه تراشی و بار گران روی دوش وزارت نیرو و مملکت. قطعاً یه سازمان عریض و طویل که فقط یک کار انجام میده (خرید تضمینی) و در سال‌های گذشته بو دار ترین پروژه‌های اجرایی و تحقیقاتی کم اثر را داشته باید متحول شود.
جداسازی این سازمان از زیر مجموعه‌های توانیر و بالابردن سطح این سازمان تا معاونت وزیر فقط برای سود جویی بوده که قطعا چیت چیان مصوب اصلی اون بوده.
نجات تجدیدپذیرها فقط در سایه تحول ساتبا است، ساتبا (همان سانای قبل) باید از حالت یه حیاط خلوت در بیاد و حتی به بهای ادغام شدن با یه شرکت مادر تخصصی (برق حرارتی یا توانیر) سرو سامان بگیره تا بعدش تجدیدپذیرها هم سرو سامان برسه.
متاسفم که سانا و ساتبا بعد از این همه سال هنوز هم بعضا جای زد و بند و منفعت طلبی های شخصی است (همکارای ساتبا این حرفو خوب میفهمند) . همه این سال ها فقط سر وزارت نیرو کلاه رفت. تحقیقات کاذب، دلال بازی، پروژه‌های بی‌ثمر و و و ... باید به این تحولات ساختاری امیدوار بود. چرا سانا و ساتبا بعد این همه قدمت مثل برق حرارتیه تازه تاسیس هم سر و سامان نداشته باشد این نتیجه ... این سال هاست.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
کاش ما هم یک برادر تحصیلکرده هم ورودی ریاست داشتیم سفارش می کرد یک پست ناقابل آی تی می گرفتیم. یعنی با انتخاب ... که همه سانا با رفتارهای ... میشناسیم مرزهای شایسته سالاری را تکان دادی. تحول نگرانکننده فقط تکمیل دلدار باند که خدا رو شکر کامل شد
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
0
1
من الان داشتم ی نگاهی به پیامهای دوستان می انداختم، خیلی خیلی جالبه!!!!
همان خاله زنک بازیهای زمان رفتم آرمودلی و آمدن صادق زاده دوباره در ساتبا با رفتن صادق زاده و آمدن ساتکین در حال اتفاق افتادنه...
در این سازمان مشکل تمام پرسنل هستند ، از رئیس سازمان، معاونین، مدیران و کارمندان حال و گذشته گرفته تا نیروی های خدماتی و راننده ها ... همه و همه که همیشه از همه چیز شاکیند...
کسی منکر وجود مشکلات در سازمان چه در گذشته و چه در حال نیست ولی مشکل اصلی نحوه تفکر ماست که باید تغییر کند
این روند تفکر و به زبان ساده خاله زنک بازیها جز تیشه به ریشه زدن خود و سازمان منفعتی برای ما نخواهد داشت و باعث ضعیف و ضعیف و ضعیفتر شدن سازمان و به تبع آن جایگاه همکاران خواهد شد از تعدیل گرفته تا ... از ما گفتن از شما نشنیدن
همکار سابق
|
Germany
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
0
0
همکار جان فرمایش شما متین ، ولی مگه ریشه ای مونده که تیشه بهش زده بشه ؟ یه کم با دقت نگاه کن به دو انتصاب گذشته کهذفقط و فقط وفقط برمی گرده به این موضوع که رییس جدید از یک مدیرکل و یک رییس گروه سابق، شخصا خوشش نمی آمده ! و یه نگاه بکن به سوابق آن دو مدیر سابق ، هرو ایثارگر و هردو از خانواده معظم شهدا ! و یه نگاه بینداز به نفرات منتصب ! ریشه ها و تیشه ها !
همکار واقعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
2
0
خداروشکر از نام اکانت و اطلاعات غلط و ناقص دوستمون مشخصه که ایشون از همکاران ساتبا نیستند، چون اگر شناخت حداقلی ای از دکتر ساتکین داشتند، میدانستند که ایشان اگر نفر اول صاحب نظر در مبحث انرژی های تجدیدپذیر کشور نباشند، قطعاً جایگاه دوم یا سوم را در اختیار دارند. ضمناً در خصوص اشاره غلطی که به نقشه پتانسیل سنجی داشتند، بهتر است مستحضر باشند آن نقشه نفیس اطلس باد میان مقیاس کشور، خروجی تنها پروژه ای بود که دفتر پتانسیل سنجی ساتبا با مدیریت دکتر ساتکین و مشاوره مشاوران داخلی و خارجی در دوران ریاست دکتر صادق زاده موفق به انجامش شد (با عنایت به این نکته کلیدی که دکتر صادق زاده کلا اعتقادی به ضرورت انجام اینگونه پروژه ها نداشتند و جزو وظایف سرمایه گذاران میدانستند) ولی پس از اتمام کار و در دسترس قرار گرفتن نقشه و نرم افزار تحلیل باد مربوطه از طریق سایت ساتبا بصورت مداوم مورد استفاده و رفرنس سرمایه گذاران و پروژه های اجرایی و دانشگاهی قرار گرفت و این رجوع تا هماکنون نیز ادامه دارد.
انتصاب دکتر ساتکین در پست فعلی مبین دغدغه وزارت نیرو از بابت جایگاه انرزی¬های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی در کشور است که با ورود ایشان به عرصه سیاست گذاری تجدیدپذیرها و بهره وری انشالله تمامی دغدغه ها مرتفع خواهد شد. بنده به نوبه خود قدردان رویکرد جدید وزیر محترم نیرو در خصوص انتصابات شایسته محور هستم. کاملا واضحه است هیچ گزینه ای بهتر از انتصاب یک نفر از دل ساتبا به عنوان سکان دار وجود نداشت، که قادر به حل مشکلات فعلی با بهره گیری از تخصص های منحصر بفرد پرسنل توانمند موجود ساتبا باشد.
از غیر همکار توقعی نیست ولی همکاران واقعی ساتبا اگر انصاف، عقلانیت و اعتلای میهن را محور اظهار نظر قرار دهند قطعاً نظراتشان هم سوی نظرات بنده خواهد بود
رشتچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
1
0
همکار واقعی گرامی؛
بنده در ذیل خبر قبلی در مورد ساتبا عرض کردم که تخریب چگونه و با چه شیوه ای صورت میگیرد.بنده هم با وجود اینکه هیچ ارتباطی با دستگاه ندارم لیکن با نظر شما موافقم.البته این از وظائف روابط عمومی دستگاه است که عکس العمل نشان دهد. روابط عمومی توانیر در واکنش به انتقاد از شیوه مکاتبات داخلی بلافاصله جوابیه صادر کرد . ولی در کمتر از یکماه دو نامه پس از انتصاب ساتکین منتشر میشود .
همکار واقعی ارجمند بنده هم مانند شما به این موضوع معتقدم که منتقدی که جرات افشای نامش را ندارد از سیستم نیست.به صراحت لهجه و کلام و قلم بنده همگی اذعان دارید و از همه تمنا کردم وارد موج تخریب نشوید و اجازه بدهید ساتکین شروع به حرکت کند . چارتی که ایشان تدوین نموده از چارت قبلی که ساتبا را عملا تبدیل به "صندوق انرژی های تجدید پذیر"نموده بود بسیار متفاوت تر و عملیاتی تر است.این موضوع را با دانشی که از ۴ سال کار مستقیم با مرحوم دهدشت بنیانگذار و اولین مدیرعامل مپنا و قائم مقام توانیر داشتم، عرض میکنم.چارت قبلی که در معاونت برنامه ریزی سانا تدوین گردید اشکالات اساسی و ساختاری متعددی داشت و دستگاه را در طی این سالها از ریل توسعه خارج نمود .
اکنون زمان بروز ظرفیت ها و پتانسیل هاست و همکاران باید در این عرصه ورود کنند وگرنه ترور شخصیتی رئیس دستگاه،تحقیر بنده به عنوان کمک کارشناس و اتهام همکاری کارشناسی با مدیرش در اجرای یک پروژه و ناکارآمدی آن سبب تخریب سیستم میشود.
هشت سال تجربه بنده در حوزه ریاست موجب شد اشراف کاملی بر اهداف تیمهایی که منفعت طلبانه درصدد لابیگری هستند داشته باشم.یک به یک شرکت هایی که در جهت منافع بعضی از کارکنان دستگاه شکل گرفته را میشناسم. اولین کارمند شرکت گهر انرژی بوده ام. تمامی تعاملات مدیر عامل قبلی سانا را مطلعم.بدلیل احاله وظیفه ممیزی اسناد مالی توسط عضو هیات مدیره سانا ،به تمامی اسناد مالی دستگاه از سال ۸۲ تا ۹۰ اشراف کامل دارم. این را عرض کردم که بدانید دلایلم را به عنوان مطلع به امور دستگاه مستدل میزنم. در شرایط فعلی و تهدیدهای ناشی از تعهد مازاد بر اعتبار در قراردادهای منعقده هیچ راهی بجز اعتماد به ساتکین متصور نیست.
علی
|
Germany
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
همکار جان واقعی ، دلمون می خواد نظراتمون مثل نظرات شما باشه ولی با یک نگاه به چیدمان فعلی مدیریتی سازمان، امیدمان به آینده روشن ساتبا و انرژیهای تجدیدپذیر ، تبدیل به یاس و نا وامیدی می شه ! در ضمن بد نیست معیار و مقیاستون رو در زمینه قراردادن جناب ساتکین بین سه نفر اول حوزه تجدیدپذیرهای ایران رو هم برامون تشریح کنین ! به صرف انحام یک پروژه که نمی شه اینطور با قاطعیت نظر داد ! پروژه ای که صددرصدش توسط پیمانکار انجام شده !
همکار واقعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
آدم واقعا متاسف میشه که این مدل اظهار نظرهای خاله زنکی رو میبینه
برق نیوز اینجا یه فضایی دراختیار همه قرار داده تا همه بتونن با اظهار نظرهای سازنده سهمی در اعتلای صنعت برق داشته باشن ولی متاسفانه بعضی از دوستان تجدیدپذیر و بهره وری نما بجای استفاده بهینه از این فرصت، اینجا رو تبدیل کردن به محل بحثهای خاله زنکی و کلا براشون فرقی نمیکنه چه کسی در چه منصبی باشه و چطور عمل کنه صرفا توانایی شون خلاصه میشه به مشارکت و دامن زدن به این مدل بحثها.
فعالین تجدید پذیر خصوصی و ساتبا تو توئیتر فعال بشین
|
United States of America
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
مدیر محترم روابط عمومی وارت نیرو که اینجا را میخوانید شفاف سازی جلوی فساد را میگیره
وبسایت ساتبا خلاف بقیه شرکتها نه اخبار داخلی و نه احکام انتصابات و رزومه پنتصبین را نداره
باید کبسایت ساتبا شفاف و اخبار بروز بشه
دوره عهد قجر گذشته فقط اخبار رییس ساتبا باشه من قول میدم اگر اینکار را نکنه بچه ها توی تئیتر یک اکانت مجازی بزنن و اخبارش را شیر کنن به ساتباییهل توصیه میکنم چون مسئولین گشور تو توئیتر هستن و ویژگی خاص توییتر امکان راحت سرچ اخبار و هشتگ برخلاف مشکل سرچ اینستا در توییتر اکانت مجازی بسازن

الان این مدیر کل و رییس گروه جدید منصوب شده من تو سایت سانا نمیبینم
علی
|
Germany
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
همکار واقعی جان عزیر، شما با توپ پر به میدان آمدید برای حماین از رییس جدید و انصاباتش ولی با یکی دوتا کامنت ، جیبتان از منطق مورد ادعایتان خالی شد و این بحثها را ربط دادید به ماجراهای دیگر ! اگر شما واقعا همکارمان در ساتبا هستید اتفاقات اخیر سازمان نگرانتان نکرده، مطمئنا تغییرات و تحولات یک ماه گذشته در راستای منافعتان بوده و هست پس لطفا پز روشنفکرانه ندهید ! پایه و اساس سانا و سابا و بالطبع ساتبا براساس لابیگری و مراودات خارج از سازمان بنا شده و این موضوع به هیچ وجه قابل کتمان نیست !
حامی
|
Netherlands
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
همکار واقع عزیز پرسنل توانمند مورد ادعای جنابعالی حتما آقایان م ف که بیشتر به یک ربات برنامه ریزی شده تک بعدی شبیهند یا آقای م ز با آن سابقه درخشان در زمینه های مختلف خصوصاً پیمانکاران آی تی یا آقای س الف هستند با آن همه سوابق مشعشعانه در زمینه ... بگذریم ! معنی توانمند را هم فهمیدیم !
همکار واقعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
آدم واقعا متاسف میشه که این مدل اظهار نظرهای خاله زنکی رو میبینه
برق نیوز اینجا یه فضایی دراختیار همه قرار داده تا همه بتونن با اظهار نظرهای سازنده سهمی در اعتلای صنعت برق داشته باشن ولی متاسفانه بعضی از دوستان تجدیدپذیر و بهره وری نما بجای استفاده بهینه از این فرصت، اینجا رو تبدیل کردن به محل بحثهای خاله زنکی و کلا براشون فرقی نمیکنه چه کسی در چه منصبی باشه و چطور عمل کنه صرفا توانایی شون خلاصه میشه به مشارکت و دامن زدن به این مدل بحثها.
همکار غیر واقعی و مجازی
|
Russian Federation
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
همکارای محترم ساتبا استحضار دارید که (همکار واقعی)در حقیقت دو نفره . ولی چون دوقلو هستند تواضع بخرج دادن و یه کامنت گذاشتن.
دیگه هم خاله زنکی نکنید لطفا.یه مدیرکلی و رییس گروهی که اینهمه حجمه نداره(رجوع کنید به رحمان۱۴۰۰)
کتک گاری در ساتبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
یه چند تا خاله زنکی دیگه هم بنویسید دلمون خنک مبشه.حیف شد بساط طالقان ورچیده شد . وگرنه بازم قرارداد پیمانکاری خونوادگی داشتیم و لازم نبود کسی رو متهم به خاله زنکی کنیم.عیب نداره عوضش از کیت پیل سوختی اسباب بازی یه دفه مدیرکل شدن و رئئس گزوه شدنم آرزوست.یادمونم نرفته که چطوری این بزرگوارا کتک کاری کردن با یکی از همکارای خانم!!!!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
مسیولان کشور در #توئیتر عضوند شما هم حقیقی یا مجازی عضو شوید و با هشتگ #ساتبا که امکان پیدا کردن هست نظراتتون را بار عایت قوانین و امنیت بنویسید و به اطلاعش برسانید #ساتبا را که کلیک کنید میشه
مدیر پایگاه مسئولان برق هیچ کدام بجز دو سه نفر از بخش خصوصی در توئیتر فعال نیستند و اگر هم هستند با اکانت های فیک عضو شده اند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
مشاور ... عالی یه پاس گل داد به مدیر جدید اونم یه پاس گل داد به دو قلوهای افسانه ای
علی
|
Germany
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
والا منشا یه سری از تحولات سازمان رو باید در وزارتخانه و دفتر وزیر و حوزه مشاوران وزیر جستجو کرد ! همین کیت پیل سختی ابتدایی و دانش آموزی ، یه مشاور وزیر تقدیم صنعت برق کرده ! بالاخره وقتی یک مشاور وزیر از ریاست جدید حمایت کنه که می کنه ، یاران غار ایشون هم بلاخره یه مدیرکلی یا رییس گروهی جزئی بهشون می رسه دیگه ! در مورد اون کتک کاری به سبک فیلمفارسی های دهه چهل ، هر کس دیگه ای در سازمان مرتکب این عمل می شد مدیرکلی و رییس گروهی که هیچ ، تا آخر خدمت اداریش در لیست سیاه مدیریتی قرار می گرفت همانطور که خیلی ها برای کمتر از این در این لیست قرار گرفته اند اما بسوزه پدر ...
توئیتر
|
United States of America
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
اکانت رسمیمقام معظم رهبری رئیس جمهور رئیس قوه قضائیه وزیر ارتباطات سخنگوی دولت رییس ستاد امر بمعروف رئیس سازمان بودجه خصوصصا نمایندگان مجلس و کمیسیون انرژی مشاور رئیس جمهور تو توئیتر هستند غیر از سران قوا اکثر بقیه جواب میدهند دوم اینکه خیلی اخبار را که شما محدودیت نشر دارید تو توئیتر میشه زد و با هشتگ #ساتبا همه بهش دست پیدا میکنند
مخصوصا نمایندگان مجلس جدید تهران همه تو توئیتر جواب میدن
هم فعالین هم نیروهای ساتبا عضو بشن
وقتی حلقه بسته وزارت یرو و تیم جدید ساتبا نمیزاره شما رشد کنید باید از اینطرطق با مسئولین حلقه بزنید
مدیر پایگاه بله ما هم قبلا بارها پیشنهاد داده ایم که مدیران ارشد وزارت نیرو و صنعت برق در توئیتر و یا حتی اینستاگرام (با امکان گذاشتن کامنت)حضور داشته باشند تا همه بتوانند مستقیم با آنها ارتباط برقرار کنند. خوشبختانه اگر کسی نظری خلاف نظر مدیران در توئیتر یا اینستاگرام ارسال کند مدیران این رسانه ها به جرم تشویش اذهان عمومی بازخواست نشده و سایتشان فیلتر نمی شود و در ایران فقط کسی که توئیت زده تعقیب می شود. اینجا ما برخلاف میلمان مجبوریم کامنت ها را سانسور کنیم و همین مقدار نقدها هم که منتشر می شود موجب شده ما بارها پیگیری قضائی شویم. از طرفی در توئیتر خیلی ها با اکانت اصلی اقدام به انتشار مطالب می کنند و این موضوع موجب می شود کمی در مطالب ارسالی دقت نمایند. توئیتر برق نیوز فعاله و اخبار آنجا ارسال می شود ولی جامعه برقی در توئیتر حضور ندارند و عملا حرفی از صنعت برق نیست.
توئیتر
|
United States of America
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
دوستان مشکل صنعت برق ایران مثل کل کشور سلبریتی پروری است یه زمانی سواد و تعهد ملاک بود الان فقط باید تیپ بزنی و زبون بازی خوب بلد باشی و مخ زنی و باند بازی
شما رتبه یک شریف هم باشی اگر تیپ مدیریتی نزنی با کت شلوار چن میلیونی و عینک و زبون بازی و حلقه زدن میزارنت کنار از وزیر تا پایین فقط از زبون بازها خوششون میاد برن تلویزیون و چرت و پرت بگن
مثل اون که کلاس مدیریت سخن میره با رفیق مجریش تو اینستاگرام تمرین میزاره همین که الان مسخرش میکنین مثل اون زبون بازه که شد ... اینم یهو دیدید شد مدیر ...
همکار غیر واقعی و مجازی
|
Russian Federation
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
دیدید گفتم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
0
0
جناب برق نیوز شما باید یک راهنمای کامنت گذاری منتشر و در زیر پستها درج کنید اکثر کاربرا چون جایی نیست تو برق دردلاشون را بگن میان هر چی به ذهنشون میرسه مینویسن با ادبیات توهینی و سطح پایین هم کامنتشون بی اثر میشه هم کلی امکان دردسر قضایی برای سایت شماست
مثلا همین انتصابات جدید را ببینین چقدر خاله زنکی کردن خوبوقتی یکیتونوبلد نیست که استادانه و بدون توهین و بار حقوقی هم واضح خبر را بگین هم انتقاد کنین مشخصه که تو واقعیت هم نمتونین

در مورد توئیتر خیلی از اینستا بهتره و باید با هشتگ و ریپلای زدن و حوصله مخاطب پیدا میشه اینستا امکان سرچش ضعیف الان تو اینستا من #ساتکین یا #ساتبا سرچ میکنم چیز خاصی نمیاد تازه کامنتها تو اینستا قابل سرچ نیست ولی تو توئیتر کامنت و ریپلایها قابل سرچه
مدیر پایگاه توئیتر کارکردش خبری است و باید در تعداد کاراکتر محدودی پیام رو ارسال کرد که به همین جهت طراحی آن عالی است. در توئیتر امکان ارائه تحلیل و مصاحبه و ... نیست و بیشتر بیان دیدگاه ها و اخبار فوری و کوتاه قابل ارائه است.
اندیشه
|
Russian Federation
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
0
0
اینکه صفت "خاله زنکی"مدام در کامنتهای بالا تکرار شده توهین به خرد خواننده و رسانه مستقل برق نیوز است.
صرف نظر از اینکه بر همه ی همکاران ساتبا مشخص شده که همکار واقعی کیست،به این نکته باید اذعان داشت که جریان آزاد اطلاعات و دموکراسی نباید تحت الشعاع اهانت و صفات مضموم قرار گیرد. همکار واقعی در واقع منتفع تغییرات جدید ساتباست و از ادبیات زنانه نوشته شده آدرس دقیقی از خود ارائه کرده.بنابراین:
همکار واقعی اولا باید در تقابل با سلایق روش حرفه ای نقد گذاری و نقدپذیری را رعایت کنید و ثانیا اکنون که بر اثر اقتضای زمان و روابط بر مسند حاکمیتی دستگاه هستید ،شایسته نیست که شان این دو پست را با سعه صدر و اخلاق نگه دارید . بخصوص اینکه همکاران حافظه تاریخی خود را از درگیری فیزیکی خیابانی فراموش نکرده اند.
علی
|
Germany
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
0
0
نکته طنز آمیز ماجرا اینجاست که جناب همکار (همکاران همزاد) واقعی و برخی دیگر از دوستان بر این نکته تاکید دارند که چون مخاطبین با اسامی مستعار کامنت می گذارند بنابراین این کارشان مصداق بارز وآشکار خاله زنک بازی و بی شهامتی و غیره است . حرفی نیست اما یکی نیست به این عزیزان بگوید که شما که دارید از رییس جدید و انتصابات تعریف می کنید و ظاهرا دلیلی برای احیانا برخورد با شما درون سازمان نیست ، پس چرا شما با اسامی فیک و غیر واقعی کامنت می گذارید ؟ نکته دوم اینکه آیا موارد مطرح شده توسط منتقدین واقعیت دارد یا خیر ؟ اگر دارد که دیگر بحثی نیست ولی اگر واقعیت ندارد باید روشنگری کرد نه اینکه نسلتش داد به بحثهای خاله زنکی !
همکار
|
Russian Federation
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
0
0
متاسفانه حدود دو ماه از انتصاب ساتکین سه موضوع اندک اندک خوشبین ترین افراد رو نسبت به موفقیت سیستم ناامید میکنه:
اول؛انتصاب افراد توصیه ای مثل مسئول IT و بخصوص دو نفر خانم منتصب به مشاور امور زنان
دوم؛تاخیر در بازنگری در مدیریت های اداری و مالی و حراست
سوم؛تغییر مدیریت روابط عمومی و تشکیل جلسه عمومی با همکاران. بهانه کرونا در عدم تشکیل جلسه عمومی پذیرفتنی نیست. این جلسه برای رعایت پروتکل های بهداشتی میتواند در سه یا چهارجلسه متوالی با کارکنان تشکیل شود.
چهارم؛عدم ارائه برنامه. گفته شد ایشان در جلسه شورا نزد وزیر ارائه برنامه کرده امابرنامه ای مدون از ایشان مشاهده نشده و این سوال اساسی در خواص و عوام مطرح است که"ساتکین چکار میخواهد بکند"
ایشان عنوان کرده: تدوین برنامه‌های کلان، میان‌مدت و کوتاه‌مدت، مقررات و دستورالعمل‌های مرتبط در حوزه‌های توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و ارتقای بهره‌وری انرژی بر اساس مصوبات شورای راهبری و سیاست‌گذاری همچنان در دستور کار این سازمان قرار دارد.
اگر این برنامه ها همچنان در دستور کار ایشان قرار دارد پس ایشان بی تعارف برنامه بدیعی برای توسعه صنعت ندارد و شائبه قوی کردن CVقوت میگیرد ولی اگر برنامه جدیدی هست چرا اعلام نمیشود. آیا صنعت بسوی مناقصه های بزرگ پیش میرود؟ آیا نرخ تعدیل بازنگری می شود؟ آیا اقتصاد سوسیالیستی بازهم بر تجدیدپذیرها حاکم می شود؟تکلیف تعهدات بیست ساله به بخش خصوصی چه میشود؟آیا این تعهدات هم مثل موسسات اعتباری چالشی در اقتصاد کشور ایجاد میکند؟چرا نگرش اقتصادی معاونت اقتصادی وزارت نیرودر شش ماه اخیر ۱۸۰درجه با تفکرات ایشان در سنوات گذشته اختلاف فاز دارد؟ آیا سیستم در این خصوص قائم بفرد عمل کرده و آقای صادقزاده مسیر اشتباه رفته که اکنون نیاز به اجماع نظر شورایی از طریق جمع اضداد شده؟(جمع اضداد محال است)تکلیف سرمایه گذاران این صنعت معلوم نیست تکلیف کارکنان نامعلوم تر،آیا نقشه راهی برای گذار از این بحران تدوین شده؟ظرفیت های سرمایه انسانی دستخوش تصمیمات نابخردانه امور اداری شده و هر روزی که میگذرد این سرمایه مستهلکتر و سرخورده تر میشود،تدبیر اورژانسی برای این معضل نسخه خانم
زینب ابوطالبی نیست که آقای ساتکین توصیه کرده هرکی از انتصاب مضحک رئیس آی تی ناراحته جمع کنه بره.
بالاخره قوانین و مقررات گزینش و حراست و شایسته گزینی رو که کلا کنار بگذاریم،عقلانیت و شعور سیستم رو نباید با انتصاب های فرمایشی زیر سوال ببریم.
گمنام
|
Germany
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
در مورد مدیر امور اداری و معاون ایشان از ماست که برماست. دوستان فراموش نکنیم در حالیکه سالهای پیش شاهد برخورد قضایی با ایشان بودیم اما چندی پیش خودمان بودیم (که علیرغم شناخت چندین ساله از ایشان در سانا)، با این دیدگاه که چون ایشان سانایی است و برای ما بهتر خواهد بود در یک انتخابات یک سویه و بدون گزینه جایگزین ایشان را انتخاب کردیم. پس جای گله ای نیست.
در مورد درگیری و دعوای که اخیرا پست هم گرفته، شما فقط کافیه چند تا مهمونی دور همی با یکی از پرسنل حراست رفته باشید دعوا که سهله هر تخلف دیگه ای داشته باشید بازهم هیچ مانعی برای انتصابتون وجود ندارد. حراست سازمان سالهاست صرفا به کار تایپیست و صدور کارت بسنده کرده.
در مورد مدیر امور مالی ایشان فاقد دانش،تخصص و توان لازم چه در حوزه مالی و چه در مبانی مدیریتی است . تخصص اصلی ایشان در پاداش دادن به خودش می باشد. کافیست گروهی برای تحقیق دریافتی های ایشان طی سالیان گذشته تشکیل شود تا معنای واقعی نجومی بگیر را بیشتر درک کنیم. احتمالا با تغییر رییس سازمان مجددا پای مشاوران مالی قلابی در قالب قراردادهای صوری به سازمان باز خواهد شد تا هزینه های بورس بازی ... و اطرافیانش تامین شود.
در مورد شخصی که اخیرا ... رو گرفته، عدم پایبندی ایشان به اخلاقیات و ... طی سالیان گذشته حداقل برای ما سانایی ها روشن شده، قطعا ایشان اگر کارنامه ای سالمی داشت اخراج نمیشد تا اکنون با سفارشات مجددا برگردد.اما نکته آخر قطعا اگر ملاک و‌معیار صحیحی برای برکناری و جایگزینی مدیران وجود داشت شأن همکاران حفظ میشد. چه اصراری بر برخورد قهر آمیز و تنش وجود دارد. رییس سازمان می توانست با صدا کردن مدیر مربوطه ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله ایشان در پستهای مدیریتی گذشته از ایشان بخواهد در جایگاه دیگری از سازمان مشغول به خدمت شود. در غیر اینصورت زمان اندکی به ایشان جهت بررسی شرایط برای ماندن و یا رفتن بدهد. نه اینکه یکروزه یک کارشناس را مدیر مدیر قبلی همان دفتر نماید. مگر اینکه روابطی بین آن کارشناس که مدت زیادی هم نیست به آن دفتر منتقل شده است و مجموعه قدرت کنونی سازمان وجود داشته باشد. در غیر اینصورت گزینه های اصلی می توانست رییس گروهای آن دفتر باشد و نه کارشناسش.اما شاید این کارشناس توسط ... سفارش شده است.
دقیق
|
Spain
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
بخش عمده ای از این معضلات بخاطر عدم اجرای وظایف ذاتی حراست در استعلام و بررسی سوابق افراد است. حراست در بررسی سوابق مدیر و معاون ،رییس خدمات و مسئول ای تی گویا هرگز پرونده پرسنلی حراست ایشان را اصلا باز نکرده. چون فقط مرحوم حافظ شیرازی از حجم پرونده های آنها بی اطلاع است. بعد اینکه از صفات ذیحساب اینه که بقول مرحوم آل احمد هرهری مزاج نباشه و اراده کار داشته باشه نه اینکه هر دو هفته یه بار استعفا بده و ژست بگیره که تو برق حرارتیبراش فرش قرمز پهن کردن.و آخرش اینکه یا سر ... خیلی بابت پرونده برداشت از حساب مددجوی کمیته امداد و سرنوشت نامعلوم اقلام بهداشتی کرونا و تنخواه کارپردازو .... شلوغه یا اینکه در حال انتصاب یکی دیگه از تیمشون در اداری یا روابط عمومی و... هست.
کل پرسنل ساتبا باید عوض بشن
|
United States of America
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
دوستان عزیز سیستم دولتی همینه هر کی رئیس بشه یکی دیگه معترضه تو ساتبا هم که اوضاع بدتره همیشه این مشکل عدم پذیرش و بساط سیزی پاک کردن ووفتنه کردن بوده از مدیرای قبلی تا حالا
بهترین کاری که وزیر میتونه بکنه این پرسنل ساتبا را پخش کنه بین شرکتای دیگه و کلا از اول نیروی جدید بیاره از ابدارچی بگیر تا مدیرعامل
ساختارتاسیس ساتبا و استخدام پرسنل روی سفارش و ... و... بوده و نیروهایش هیچوقت انگیزه کار نداشتن و همه اش دنبال ... بودن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
دکتر مالک شریعتی نیاسر از نیروهای انقلابی و بسیجی و ضد فساد عضو هییت علمی پژوهشگاه نیرو نماینده مجلس تهران شده و احتمالا بره تو کمیسیونوانرژی و بشدت پیگیر در توییتر میتونید بهش پیام بدید و مطلب بفرستید حتی ناشناس

مطلبتون را با هشتگ #ساتبا #توانیر بزنید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
من از پرسنل محترم ساتبا خواهشمندم برای اطلاع بخش خصوصی و سایر همکاران وزارت نیرو و حراست که اینجا را میخوانند برای اشنایی با نام افراد اسامی انتصابات وبرکناریهای جدید را در یک کامنت بدون هیچ سخن اضافه ای با احترام کامل درج کنند چون خود وبسایت سانا عمدا نمیزند
این کامنت شما خبری است و هیچ بار حقوقی هم ندارد و برق نیوز هم مشکلی برای انتشاار ندارد

مثل این
اخبار انتصابات ساتبا

آقای مهندس رییس جدید گروه.... به جای آقای
خانم مهندس مدیر جدید دفتر . به جای اقای ..
علی
|
Germany
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
دوستان آقای ... توسط همکار (همکاران همزاد) واقعی و به واسطه این دو از طرف مشاور محترمه وزیر و آقای .. توسط آقایان ... برادر محترمشان و با حمایت به این مناصب رسیده اند ! مدیر حراست هم در این بلبشو مواظب کلاه خودش است که باد نبردتش !
همکار غیر واقعی و مجازی
|
Netherlands
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
پیشنهد توئیتر ژست دموکراتیک چه طیفی است. چون برق نیوز کانال متعارفی در جریان اطلاعات ایجاد کرده این پیشنهاد مطرح شده. این کامنتها تنها سنگ صبور کارکنان مظلوم و بی پناه ساتباست از ظلم و جوری که در اداری و مالی و حراست به کارکنان میشه. چطور باید از این شرایط نجات پیدا کرد وقتی دوباره همون مسئول دفتر با پنج میلیون تومن تنخواه میره ماموریت . مگه سازمان کارشناس نداره که این کاراکتر بازم داره دور ور میداره. بازم دروغ و بلوف و ژست لابیگری با نماینده ها و به حاشیه رفتن اخلاق و رعایت بیت المال. چطور امضای دیجیتال بیت المال در اختیار یه مسئول دفتر قراردادیه که هیچ رابطه استخدامی با دولت نداره. چطور تقلب در انتخاب مدیر اداری توسط این شخص پیگیری نمیشه و همکارا به این صرافت نمی افتن که رای اونا یعنی ناموس سازمانیشون به بازی گرفته شده.
ساتبا
|
Italy
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
ذیحساب توانیر عوض شد آب از آب تکون نخورد حالا وقت عوض شدن ذیحساب ساتباست. بهتون قول شرف میدم نصف مشکلات ساتبا حل میشه.خودشم که راضیه . حتما تو برق حرارتی با دانش سرشارش تو حسابداری جای خوبی براش نگه داشتن . وقت درنگ نیست آقای ساتکین مایش یه نامه به خزانه دار کل کشوره که یه چند وقتیم از این دریای بیکران دانش مالی برق حرارتی منتفع بشه و به خاک سیاه بشینه مثل ساتبا
تأسف
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
سوال این جاست که حراست ساتبا (سانا و سابای سابق) تا حالا جلوی کدوم انتصاب غلط یا رانت یا فساد و دزدی ... را گرفته؟ فقط در راستای منافع خودش عمل می‌کنه. فاقد هرگونه تخصص و اثر بخشی مفید طی این همه سال صرفا بله قربان گوی سیستم بوده. حلقه مفقوده فساد ستیزی،حمایت از کارکنان سالم،حقوق مردم و ... .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
هم توی برق نیوز باشید هم توییتر ولی میبینید برق نیوز محدودیتهای قانونی داره و کامنتها جرح و تعدیل میشه همزمان توی توییتر هم باشید خود شماها فقط این کامنتها را میفهمید بقیه که نمیفهمند یجوریموهنرمندانه نمینویسید که همه بفهمند
توی توییتر چون نماینده را مجبور به جواب میکنی
اینجا ایمیل هم به حراست توانیر بفرستی اول میرن میگردن ایپی ایمیل دربیارن شناسایی کنن مجبوری با فسلترشکن بفرستی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
همکاران گرامی چه فرقی میکند چه کسی رئیس شود مگر اصلا فرقی بین خانم ایکس و اقای ایگرگ هست همه سر و ته یک کرباسن هر مدیری هم حق دارد تیم مدیریتش را خودش بچیند ساتکین هم نمیتواند برود کسی که واقعا ساتکین را قبول ندارد و دشمنش هست بکند مدیر
گول اینها که می ایند و تحریک میکنند نخورید و اعصابتان را خرد نکنید اخرش شما ادم بده میشین خصوصا به اون پرسنل ساتبا که خیر از پشت پرده ندارن و به هیچ حلقه ای تو وزارت نیرو وصل نیستن
بخدا خیلیها بیرون ارزوی شغل و کار شما حتی قراردادی دارن
دیگه سیستم دولتی همینه وارد لابی و ببازی نشین

اینها هم که اینجا فتنه میکنن یکی دو نفر بیشتر نیستن که اخرشم لو میرن و زن و بچشونو بدبخت میکنن پیشنهادم واقعا اینه برین روانپزشک و قرص بخکرین اروم میشین
عزیزم ببخشید
|
Italy
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
ببخشید دوستان درست متوجه شدم؟!!
توکن امضای الکترونیک یه معاون وزیر دست منشی دیپلمه قراردادیشه. ؟؟!!
یعنی سرنوشت بیشتر از حدود دو هزار میلیارد تومن از عوارض برق تجدید پذیر میلیون ها مشترک برق ایرانی اینجوری با تساهل و تسامح حفاظت میشه؟!!!!
یا ماحصل سرمایه گذاری تجدیدپذیرها اینجوری توسط ساتبا حفاظت میشه؟!!!
تو لیست پروژه های اصلی افتتاحی وزیر تو استان مرکزی تجدیدپذیرها نبودن شایسته نیست که تو این وضعیت اقتصادی پیش قراول برای پروژه تجدیدپذیر گسیل بشه اونم با خون دل مردم و نتیجه سرمایه گذاری سرمایه گذارا.
کدوم ایرانی قلبا از عوارض تجدیدپذیرا تو‌ قبض برقش راضیه اگه که بدونه ایجوری حیف و میل میشه؟!
اگه بدونیم ... زیر دیپلم رئیس ساتبا حدود ۱۰تومن حقوقشه البته با مزایای خاص؟
اگه بدونیم حتی دیپلمش هم استعلام نشده و عنوان دیپلم (علوم ریاضی)من دراوردیش با امتیاز لیسانس و پست کارشناسی محاسبه میشه؟
بله اگه برق نیوز نبود باید کجا این مطالب و عنوان میکردیم؟
همکار غیر واقعی
|
Germany
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
متاسفانه در این وانفسای کرونا و تغییرات عجیب و غریب در ساتبا، این وسط آن چیزی که مغفول می ماند کرامت انساتی و شان نیروی انسانی شاغل در سبستم است. کارشناسی با سابقه کمتر از یکسال در یک دفتر یک مرتبه با جهشی حیرت انگیز دو رتبه از نظر سازمان ارتقاء می گیرد، کارشناسی که مسیر دویست متری منزلش تا سازمان را با ماشبن هشتصد میلیونی تردد می کند و سالی چند سفر تفریحی خارجی می رود و غیره ، جانشین مدیری می شود که صرفنظر از حب و بغض های ساری و جاری در سازمان، هرجا پست مدیریتی داشته نماد احترام به همکار و به ارباب رجوع بوده و به حسن اخلاق مشهور . اولین کار کارشناس جهش یافته چه می تواند باشد ؟ جابه جایی وسایل مدیر سابق و نقل مکان به دفتر ایشان در نبود مدیر سابق که گویا همراه به سروصدا و جروبحث با نیروهای خدماتی هم بوده است ! اینجاست که شان و احترام نیروها و منابع انسانی ساتبا به هیچ گرفته می شود !
مقایسه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
یک نگاه کنیم به نظرات در اخبار برق نیوز:
اول اینکه بیشترین نظرات رو ساتباییا دادند. دوم اینکه کمتر از برق حرارتیا نظری گذاشته میشه اونم وقتی مثلا اتفاق مهمی مثل انتساب معاون جدیدشون هست این نشون میده که آقای ساتکین میزان نارضایتی پرسنل از عملکرد مدیریتی در ساتبا خیلی زیاده. دو تا انتساب اخیرتون باعث ناراحتی همه شده و خیالیتون بابت مسئول دفتر قبلی و فعلی که همه از دستش ناراحتن باعث ناراحتی همست.
واقعا همکار
|
Germany
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
دوستان محترم شاغل در ساتبا ، در جریان باشید که تفکری که قرار است در آی تی سازمان فعال شود فعالیت خود رو برای شناسایی کامنت گذاران در سایت برق نیوز را آغاز کرده است ( دوست ناشناسمان دو سه کامنت بالاتر تلویحا تهدید به شناسایی افرا کرده اند ) بنابراین سعی کنید در ساعات اداری و از طریق اینترنت سازمان جهت انتشار نظرات خود در این سایت افدام نکید. سعی کنید با موبایل و با وی پی ان فعال شده به این وبسایت سر بزنید !
روزه مبارک
|
Italy
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
وَ جَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدّاً وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدّاً فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ
و پیش روى آنان حائل و سدّى و پشت سرشان نیز حائل و سدّى قرار دادیم، و به طور فراگیر آنان را پوشاندیم، پس هیچ چیز را نمی‏بینند.واقعا همکار عزیز چه واهمه ای دارید از افشای هویتتان بعلت برملا کردن حقایق. نص صریح قران کریم است .
خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند (اشاره به آیه ۱۱سوره رعد)، پس مقابله با درج عقاید آنهم با مستندات درست در ساتبا محکوم به تفتیش عقاید است.عجب!
متعجب
|
Italy
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
دوستان تعجب میکنم یکی دیگه تخلف کرده اقلام بهداشتی رو حیف و میل کرده یکی دیگه با پیمانکار شبکه ساخت و پاخت کرده یکی دیگه دست تو تنخواه برده یکی دیگه دستمزد مستمری بگیر کمیته امدادو ریخته به حساب خودش یکی دیگه مداح قلابیه و با شامورتی بازی به حوزه ریاست رسیده یکی دیگه قلاب انداخته سفر خارجی صید میکنه یکی دیگه دست تو لیست ماموریت و اضافه کار برده یکی دیگه با دستبند بردنش اوین یکی دیگه رای همکارا رو برای مدیر اداری جابجا کرده یکی دیگه امتیاز مسیول امور .... قلابیه و چون سرباز وظیفه بوده بهش تعلق نمیگیره یکی دیگه.......
اونوقت با یه شایعه چک آی پی همه ترسیدید. باشه به فرضم که اینطور باشه .همه ی اون یکی دیگه ها باید تنشون بلرزه نه شما. سازمان بازرسی و دیوان محاسبات که فقط کارشون شده سرویس گرفتن باید حساس بشن و از خواب غفلت پاشن . بابا آقایون اینجا تخلف نهادینه شده و هر کی وزن خلافش بیشتر باشه عزیزتره.
چرا بخاطر اینکه برادر یکی از همکارا تو سازمان بازرسیه دو هفته‌ بهش ماموریت ژاپن کادو دادن. اونم تکنسینی که باید اول آزمایش بره . مگه سربندی تابلوی شارژکنترل چقدر تخصصیه.
مدیر پایگاه مسئولیت کامنت های سایت با برق نیوزه و درخواست آی پی بی نتیجه است. اولا مراجع قضایی دلیل درخواست آی پی را خواهند خواست و بدون دلیل دنبال تجسس نیستند دوما مثل قبل اگر بخواهند کسی را مواخذه کنند برق نیوز را مواخذه خواهند کرد.
در نهایت با شناختی که از مجموعه ساتبا داریم بعید است درپی تسویه حساب و رفتارهای بازرسی و ایجاد ارعاب در خصوص نقد و انتقاد باشند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
1
0
آقای مهندس مهدی فراشی
خان مهندس میترا غلامی
خانم مهندس مینو غلامی
آقای مهندس محسن زمزمیان
آقای مهندس امیدی
آهمه مدیران جدید و نیروهای توانمندعلمی و با اخلاق هستند که بیش از ۱۵ سال سابقه و از اول در این سازمان بوده و ارتقا یافتند که حقشون بوده بقیه تغییرات را هم دوستان بنویسن و دفاع کنن واقعا نمیدانم چرا اینهمه حسادت و تخریب هست به مدیران جدید هم توصیه میکنم با بزرگمنشی حتی همین منتقدان و دشمنان را نیز همدل و همراه کنند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
وقتی دستور قضایی بیاد شما مجبوری ای پی را بدی و گرنه خودت محکوم میشی پس این را شفافسازی کن
بهترین کار اینه دوستان کامنت جوری بنویسن بار حقوقی قضایی نداشته باشه از ای پی ایران استفاده نکنند
آذین
|
United States of America
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
واقعا جای تاسفه که نیروی انسانی خوبی مثل آقای رشتچی بجرم روشنگری و دفاع از حقوق همکارا اخراج بشه و خونه نشین. چقدر بابت احقاق حقوق جدال کرد و همکارای طرحی عیدی کارگریشونو مدیون ایشونند. امیدواریم تو این اوضاع اقتصادی خراب که هیچ مردی توان خونه نشینی و بیکاری نداره خدا بهش کمک کنه.
ساتبا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
عجیبه که همه این تخلفات مالی ذکر شده در حوزه مالی و ذیحسابی در شرایطی رخ داده که مثلا قراره ذیحسابی سازمان دولتی جلوی موارد سو استفاده از بودجه کشور را بگیرد. و این همه موارد تخلف و پرونده هایی که در مورد افرادی که اخیرا منصوب شدند در شرایطی که مثلا قراره حراست سازمان جلوی پرسنل متخلف رو بگیره. دفتر توسعه مدیریت که کارش شده ارسال فرم های نظر سنجی بی حاصل. مسایل کارپردازی در اداری سازمان که خودش باید الگوی قانون مندی می بود. ایکاش مسولان دلسوزی در وزارت نیرو وجود داشتند که این نظرات را بخوانند. دوستان از من می شنوید حتما عضو یکی از باندهای سازمان شوید وگرنه هیچ وقت به هیچ جایی نخواهید رسید.
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
جناب متعجب گرامی اتفاقاً به همون دلایلی که گفتی ماها باید بترسیم چون این یکی دیگه ها که گفتی همهشون یکی رو دارند در بزنگاه ازشون حمایت کنه مطمئن باش تو چارت جدید سازمان تمام اینها که اشاره کردی پستهای تپل تری هم می گیرند شک نکن داداش !
قضاوت
|
France
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
بیایید یه تحلیلی بکنیم از چرایی تغییر مدیرکل پروانه ها.:
مدیر کل قبلی جدای از اینکه با چه ارتباطی وارد سیستم شده بود و این که همکارا به دلیل ارتباط فامیلیش با رضا عباسی نمی تونستن هضمش کنن ولی شخصیت منعطف و خوبی بود. اینم در نظر داشته باشیم که با این ظرفیت خوبش تو تعامل با دیگران و مردمدداریش اگه تو همون اتحادیه مرغداران و یا حتی فروشگاه شهروند می موند خیلی خیلی بیشتر از ساتبا رشد می کرد .چون انسان شریفیه زود بدل میشینه . اما دلیل عزلشو خوبه بدونید.
اطلس باد یه پروژه پونزده سالست که تو اوجش با کنسرسیوم لامایر و مشانیر یه سری دیتا جمع شد و منجر به تدوین اطلس شد. البته اون موقع تمام بودجه و امکانات فراهم بود.انواع و اقسام نرم افزارا و سخت افزارا تهیه شد و مشاور داخلی و خارجی...
حالا بعد از بیشتر از ده سال دوباره حرف از استارت پروژه ای میشه که دیگه محلی از طرح مجدد نداره نه از نظر فنی و نه از نظر اقتصادی . چونکه همون کسایی که اون موقع دستاندرکار و ناظر لامایر مشانیر بودن الان با فرمتی مشابه اقدام به اینکارکردن. پس کار تازه و بدیع نبود که مستوجب تشویق و ترفیع بشه .
اما از اون طرف یه پروژه تو دفتر پروانه ها کلیدخورد که برای اولین بار تو کشور اجرایی شد .مهندسی کل ساتبا با نرم افزار مدیریت فرایندهای سازمانی. نرم افزاری که هیچ دستگاه اجرایی تو کشور به این بلوغ سازمانی و زیرساخت مهندسی سیستم نرسیده.شاید تعداد کمی از همکارا به بعد گسترده این فرایند پی برده باشن . از طرح ایده تا خلق این پدیده مستلزم هزارن ساعت کار کارشناسی و تحلیل سیستمی بود که چون برای اولین بار اتفاق میوفتاد و الگوی مشابهی نداشت گاهی سبب میشد تا کل فرایند دوباره تکرار بشه. چون همه ی لایه های سازمان با این فرایند درگیر میشدن لازم بود که همفکری لازم رو در ارایه مستندات حوزه کاری و فرایندای دفتریشون ارایه کنند و البته تو حوزه معاونت فنی تو دفاتر پتانسیل سنجی برای همکاری مقاومت شد و اصرار و پیگیری مدیر کل پروانه های سابق باعث کدورت بین رییس جدید سازمان و ایشون شد.
عجب
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
دوست ناشناس عزیز فراموش نکن آقای مهندس امیدی قبل از رفتن آقای صادق زاده منصوب شدند، کسی هم به ایشون انتقادی نکرده. به جای ایشون شما باید اسم آقای مهندس س الف رو به لیستتون اضافه کنید تا گلچینتون تکمیل بشه. سعی نکن برای خودت یا دوستانت اعتبار کاذب ایجاد کنی. کمیت سابقه کار مهم نیست وگرنه ما قدیمی از این دوستانی که نام بردید زیاد داریم در سازمان. مهم کیفیتشه.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
مدیر ای تی خبر انتصاب خودش را تو وبسایت نزده
هنوز قسمت مدیران اقای اصغری مدیر پروانه است
اقای امیدی دو شغله است معاونت و مدیر بودجه
درحالیکه بقیه وبسایتهای وزارت نیرو عکس و رزومه رییس گروهها و نحوه تماس را میزنند سیاست مدیر ساتبا عدم انتشار اخبار و همان روشش است که 15 سال پست مدیریتیش را با انواع دولتها و مدیرعاملها حفظ کرد یعنی یونیپول و تک مسیر کردن و همه چیز را در خود نمایش دادن
تقریبا نیروی توانمند و رزومه داری با مدیرعامل جدید در دفاتر قبلیش کار نکزده و فقط بلده نیروی قوی را حذف کنه
ما در تاریخ وزارت نیرو سابقه نداشتیم معاون وزیر نیروهایی که باهاش کار کردن با احترام البته حتی یک فرد توانمد و شاخص و رزومه دار نباشهاقای ساتکین تکصیه میکنم بگذاره مدیرانش خودشون را نشون بدن و مثل قبل هراس از اینکه کسی جایش را بگیره ندشته باشه چون لازمه معاونت وزارت دیگه سبک مدیر دفتری وی نیست
پاسخ
|
France
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
مدیر محترم برق نیوز
ملاحظه فرمودید که بعید نیست این حضرات درپی تسویه حساب و رفتارهای بازرسی و ایجاد ارعاب در خصوص نقد و انتقاد باشند
حتی خود شما را هم تهدید کردند. شما هم در جریان آزاد اطلاعات و دموکراسی و انجام رسالت اطلاعرسانی باید بترسید. چه برسه به کارکنان ساتبا که در باتلاق باند بازی و لابیگری اسیرن. این دوستانی که بیشتر از ۱۵ سال ازشون نامبرده شده یه رزومه هم ازشون منتشر بشه و مشخص بشه در مقایسه با همکارای دیگه شایسته سالاری وزنه سنگین بوده یا رابطه سالاری و لابیگری. اصلا کل ساتبارو لابیگری تشکیل داده
حامی
|
Germany
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
برق نیوز جان وقتی حرف از طرفداری از مدیران جدید هست ، اجازه انتشار اسامی را می دهی ولی وقتی منتقدین موردی را نطرح می کنند اسامی می سود سه نقطه ! در مورد کارایی اسامی ذکر شده اولا آقای مهندس ایکس در سانا در طول ماه فقط تاکید می کنم ففط یک صورت وضعیت رد می کرده ! خانمهای مهندس ایگرید و زد در پانزده سال سابقه همکاری به جز کیت بچه بازی پیل سوختی تنها صورت وضعیت پروژه سند ملی پیل سوختی رو رد نی کردند که اصلا معلوم نشد آخرش چی شد ! البته به جز اون قرارداد خانوادگی سایت طالقان ! آقای مهندش کیو با دیپلم اومد توی سازمان ، فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس گویا از طریق مجازی و با استفاده از وقت اداری و منابع سازمان گرفتش و اون داستانهای عجیب و غریب رو با پیمانکاران داشت تا حدی که زمان صادق زاده اخراج شد و به وساطته معاون وقت برنامه ریزی سازمان به شرط اینکه دیگه در دفتر مربوطه شاغل نباشه به مار برگشت در مورد مهندس زد که با کلاس ترین و با شخصیت ترین فرد این لیست هم هست بحث خاصی نیست اما فقط به این نکته توجه شود که بیش از پانزده سال بودجه سانا و بعد ساتبا دست ایشان بود و ما همیشه در مورد بودجه ریزی و تخصیص بودجه دچار مشکل بودیم و همیشه یه مواردی بود که در بودجه سازمان دیده نشده بود ! بعله در شرایط قحط الرجال ایشان گزینه مناسبی چراکه حداقل اهل مراودات و زد و بندهای معمول نیستند و با هر مدیر بالا دستی کار می کنند !
مدیر پایگاه در جایی که توهین و تهمت تلقی می شود مجبور به حذف اسامی هستیم وگرنه انتقاد مشکلی ندارد
فاتحه
|
France
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
فاتحه برق نیوزم خونده شد. چون همین چن تا مخاطب همکارو هم با این تهدیدا از دس داد
مدیر پایگاه تا حالا چنین موردی نداشته ایم که بخواهند مخاطب را ردیابی کنند ولی برای خود سایت و مدیرمسئول بله
در قانون مطبوعات ایران شما اگر با مشخصات اصلی و کدملی خودت هم کامنت بفرستی با کامنت گذار کاری ندارند ولی مدیر سایت تحت پیگرد قرار می گیرد.
در مجموع ارسال نظرات باید طوری باشد که نه برای خود فرد و نه سایت مشکلی ایجاد نکند. وقتی کامنتی در برق نیوز منتشر میشود یعنی قابلیت انتشار داشته و مشکلی ندارد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
خانم ببران لطفا به اقای اردکانیان بگو
کسی که سابقه او مدیر دفتری بوده و اوج هنرش در حذف و عدم ورود نیروهای باسواد و توانمند از حریم دفترش بوده و پرزنت همه کارها به اسم خود که مبادا رقیب پیدا کند در سطح معاونت وزیر که اولین چیز عدم ترس معاون از رشد و پرزنت نیروهای زیر دستش هست میتواند مدیریت کند
همکاران قبول کنید ما در خود ساتبا بدلیل سابقه کم و کوچک بودن شرکت فردی که چنین ویژگی اخلاقی و مدیریت داشته باشد نداشتیم و بهتر بود از بیرون سازمان فردی در سطح حایری فلاحتیان که به جایگاهی رسیدن که نترسن منصوب میشد
این ویژگی خاص باعث میشه حتی مدیران جدید از دوستان مدیرعامل بجای تلاش برای پیشرفت نگران باشند که مدیرعامل احساسی ما از فعالیتها سخنرانی جلسات پرزنت و طرجها و برنامه جدید او احساس خطر نکند
لذا انتظار خاصی از این مدیریت جدید نداشته باشید
یکی او مجری اوامر اقای حایری است
بیشترین توان او مثل سابقه مدیریتش در دفترش صرف ایجاد حواشی و دعواها و حسادتها و کینه و دلخوریها دااخل سازمانی میشود
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
1
0
تورو خدا بس كنيد يكم خجالت بكشيد
جلوي آينه به خودتون نگاه كنيد
اگر بخدا و آخرت اعتقاد نداريد يكم براي خودتوم ارزش قائل باشيد.
ميدونم مشكلات زياده ولي اين مشكلاتم اگه كمي تامل و تفكر داشته باشيم مفهميم كه خودمون باعث شديم .
چرا كه در زمان قبل از صادق زاده اين صحبتها نبود.
الانم با حمايت از همديگه بخدا ميتونيم شرايط خوبي محيا كنيم
همکار سابق
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
جالبه در شرایطی که برخی آقایون به دلیل به کار بردن فحش و با انگ بی ادب بودن از گرفتن پست محروم ماندند می بینیم برخی از خانم ها حتی با وجود سابقه درگیری در سازمان هر روز دارند پست بالاتر می گیرند و تازه برخی دیگر رو هم سفارش میکنند. واقعا باید رابطه ای بین ... اسبق و کنونی و یکی از پرسنل به ظاهر محترم و برخی از منصوبین اخیر وجود داشته باشه
ساتبایی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
از همکاران ساتبا خواهش میکنم آرامش خودتون رو به هم نزنید تمام آنچه که ما اکنون بهش دچاریم نتیجه سالها سستی و رابطه بازی دفتر حراست سازمانه (از زمانی که اولین مدیر حراست منصوب شد تا کنون)، هر وقت ساختار تصمیم گیری حراست تغییر کرد و همانند حراست سایر سازمانها کارش را جدی گرفت و از منفعت طلبی و سلیقه ای عمل کردن دست برداشت میتونید امیدوار باشید که حق شما پایمال نخواهد شد. جالبه هر وقت به حراست مراجعه کنید و تخلفی را گزارش کنید با این جمله پاسخ داده خواهید شد: بله در جریانیم و ایشون تخلفات دیگری هم دارند اما کاری نمی تونیم بکنیم . و با شما عین یک مجرم برخورد خواهد شد. نبودن چنین حراستی بهتر از بودنشه. بنابراین از امروز خودتون رو تغییر بدین و فرض کنید سازمان حراستی نداره و به خدا توکل کنید. اما فراموش نکنید به فرموده شهید بهشتی گناه ستم پذیری کمتر از سنگری نیست.
سعید
|
Spain
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
یکی از دوستان در مورد پروژه مدیریت فرایندهای سازمانی گفت که چند نکته ضروری باید عنوان بشه؛
از سال ۱۳۸۹ ایده فقط بانک اطلاعات دغدغه مدیر وقت دفتر مشارکت ها بود . آنهم با این شیوه که مسئول دفتر بره کلاسهای فنی حرفه ای اکسل یاد بگیره بعد دیتااینترای کنه!یعنی این افق و غایت تعقل سازمانی بود.
با حضور آقای بلوچ نژاد شکل استاندارد و منطقی بانک اطلاعات ترسیم شد و نیاز دستگاه به سامانه ثبت نام ارتقا پیدا کرد.این در حالی بود که در اطراف سی اتاقه حتی ایام ماه رمضان مدعیان کنونی بیشترین کاراییشون سیگار کشیدن گروهی بود.
نرم افزاری توسط شخص حقیقی طراحی شد که نیازهای سازمان را در پیک متقاضی کاملا برطرف کرد. از مولفه های خاص این نرم افزار میتوان به سکیوریتی بالای آن اشاره کرد بطوریکه همکارلن اگر سامانه بام بانک ملی را نصب کرده باشند در مرحله ای برای تولید نام کاربری و رمز اگر در هر سایتی رمز تکراری وجود داشته باشد مجاز به انتخاب نیستید و جالب توجه است که این امکان در نرم افزار ثبت نام متقاضیان ساتبا ۵ سال پیش تعبیه شده بود. با افزایش دیتای متقاضیان ناشی از مختصات یوتی ام و محدودیت سرور سازمان سرعت ثبت نام بشدت کاهش یافت . این در حالی بود که دکتر صادقزاده انتظار داشت نرم افزار، GIS را هم ساپورت کند . امری که سالها توسط معاونت توزیع توانیر به تعالی نرسیده بود.همچنین هزینه ای به پیمانکار پرداخت نشده بود ،چه رسد به آنکه شرح خدمات مضاعفی به پیمانکار ابلاغ نشده و بصورت شفاهی ادعا شود!
همزمان ایده دیگری در دفتر تحقیقات با حضور آقای رشتچی و مدیریت مهندس تیزپر شکل گرفت. هیچ اشلی برای انتخاب نرم افزار و تهیه لیست بلند و کوتاه برای انتخاب نرم افزار مدیریت فرایندها وجود نداشت و رنج قیمت پیشنهادی از ۴۰۰میلیون تا یک میلیارد متغیر بود . البته برای نرم افزاری که مشابه داخلی ندارد و تجربه جهانی نیز برای صدور پروانه تولید انرژی وجود ندارد. با تشکیل جلسات متعدد با شرکت های مورد وثوق شورای عالی انفورماتیک ، دفتر انفورماتیک وزارت صمت و دفتر صدور مجوزهای وزارت نیرو عاقبت شکل نرم افزار ترسیم و شرح خدمات تدوین شد. پس برای اولین بار در کشور استانداردی هم برای اینکار تدوین شد. لیست کوتاه نهایی و مناقصه برگزار شد. که با تدبیر همکاران صدور پروانه کل مبلغ به حدود ۲۲۰ میلیون تومان نهایی شد.(یعنی حدود ۵۰ هزار دلار و ۱۰ هزار دلار کمتر از نرم افزار دیگسایلنت که در سال ۸۴ برای سازمان تهیه شد و کاملا بی استفاده بود)
در شرایطی که مدعیان کنونی ،جلسات استعمال دخانیاتشان را از حاشیه سی اتاقه به جلسات قلیان کشی در فرحزاد ارتقا داده بودند سازمان با ایده ای بدیع به بلوغ فکری رسید.اکنون باید قضاوت کرد که مولفه شایستگی در کدام کاربرگ و چک لیست مد نظر قرار گرفته؟
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
تورو خدا بس كنيد يكم خجالت بكشيد
جلوي آينه به خودتون نگاه كنيد
اگر بخدا و آخرت اعتقاد نداريد يكم براي خودتوم ارزش قائل باشيد.
ميدونم مشكلات زياده ولي اين مشكلاتم اگه كمي تامل و تفكر داشته باشيم مفهميم كه خودمون باعث شديم .
چرا كه در زمان قبل از صادق زاده اين صحبتها نبود.
الانم با حمايت از همديگه بخدا ميتونيم شرايط خوبي محيا كنيم
علی
|
Germany
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
0
0
بنده خدای عزیز من به شخصه خیلی تو آینه نگاه کردم اما اثری از حیف و میل بیت المال، درس خواندن در ساعت اداری، درس دادن در ساعت اداری، استفاده از منابع سازمان برای منافع شخصی، دریافت درصد از پیمانکار برای انجام کارهای مربوط به صپرت وضعیتها و غیره در خودم ندیدم ! گویا این کارها به عنوان امتیاز جهت ارتقاء در ساتبا محسوب می شپند !
نگران
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
0
بنده خدای عزیز فراموش نکن اون کسی که داره حقیقت رو میگه نباید خجالت بکشه، کسانی باید خجالت بکشند که زد بند کردند، دعوا کردند، حقوق گرفتند ولی کار دیگه ای کردند و ...کسانی که حتی از مملکت طلبکارند و از پول مالیات من و شما باید هزینه راننده و ماشین و بنزینشون رو سازمان بده. کسانی باید خجالت بکشند سالهاست به اسم حراست در عمل دارند به همکاران سالم سازمان و به مردم خیانت می‌کنند و همیشه منافع خودشون رو در نظر میگیرند. کافیه به حافظتون مراجعه کنید و ببنید تا حالا سابقه داشته حراست سازمان کاری رو به نفع پرسنل سالم سازمان انجام بده؟ تا حالا شده جلوی پست گرفتن یک آدم فاسد رو‌ بگیره؟ گذشت آن زمانیکه حراست،حراست میکرد اکنون حراست فقط مشغوله سرشم خیلی شلوغه. و خدایی که بشدت کافیست.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
فرمايشات شما درسته ولي بخدا بازم اوني كه در نهايت ضرر ميكنه بازم خود ما هستيم . ولي بياييد با حمايت از همكارايه جوان كه پست ميگيرن بتونيم محيط پويا و رو به رشدي براي همديگه فراهم كنيم. همه مديران اومدن و رفتن اين ما هستيم كه ساعتهايه طولاني كنار هم هستيم. درسته بعضي همكاران كم لطفي ميكنن ولي انشاالله كه اوناهم بالاخره به راه بيان و بتونيم دوباره روزهايي كنار هم بسازيم كه براي گرفتن پست به هر كاري دست نزنيم
Satba
|
Switzerland
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
بنده خدا نگران نباش شما که مشخصا هیچ وقت ضرر نمی‌کنی. حداقل یک وی پی ان میزدی که نکن اینجا دنبال خود شیرینی و پست ومقام هستی.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
بنده خدای گرامی شما داری صورت مسئله رو دگرگون جلوه می دی رفیق اوناییکه برای پست گرفتن همه کار کردند همین همکاران نه چندان جوانی هستند که الان این پستها رو اشغال کرده اند ! شما کلاه خودت رو قاضی کن چطور ممکنه کارشناسی که از معاونت فنی به عنوان نیروی بیکار به یک معاونت دیگر معرفی می شود طی مدت هفت ماه به سطح مدیرکلی برسد ! با شما موافقم در هرحال بدنده کارشناسی یا صف سازمان است که همواره متضرر شده .
متعجب
|
Spain
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
اینجا شده اتاق فکر کارمندای ساتبا . چون هنوز رییس جدید سازمان وقت نذاشته با پرسنل فیس تو فیس صحبت کنه. بجای تغییر مدیر اداری و ذیحساب و حراست و پرسنل دفترش دنبال تصفیه حسابای شخصیش با جابجایی مدیر پروانه ها بوده. سه تا انتصاب دیگشم حسابی کارمندا رو کلافه و سردرگم و سرخورده کرده.
ناشناس
|
Spain
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
این کامنت یادتون باشه. همین پرسنل دفترش میزننش زمین.همون بلایی که سر صادقزاده اومد. میگین نه اگه بیشتر از یه سال شد
همکار
|
Spain
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
هر روزی که از عدم تغییر ذیحساب و مدیر اداری بگذره ساتکینو بیشتر به پرتگاه مدیریتی نزدیک میکنه. آقای ساتکین تصفیه حساب همکارای طرحی یک حرکت غیر قانونی برای کارمند و دستگاه و بیت الماله . ذیحساب کاملا از قوانین جدید بی اطلاعه. البته ایضا از قوانین قدیم. حساب اداری و معاونشم که کاملا معلومه و نیازی به گفتن نیس
حسابداری
|
Spain
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
جالبه همینکه حسابرس دیوان محاسبات عوض شد ذیحساب درخواست انتقال داده. آقای ساتکین باید هوشیار باشه تا تو تله حسابرسی نیوفته.
موافق برق نیوز
|
Spain
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
نگرانی در تصمیم گیری احساسی و سیاسی خارج از مجموعه ساتبا است.
کاشکی از برق نیوز تو حوزه روابط عمومی ساتبا استفاده میشد. والا الان روابط عمومی ساتبا در بی خبری کامله و اگه برق نیوز نبود هیمین چنتا خبر و کامنتم از تجدیدپذیرا نداشتیم. اقلا سایتشونو بدن برق نیوز بروزرسانی کنه.
حامی
|
Germany
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
0
موافق برق نیوز جان عزیز، وب سایت ساتبا در انحصار رفیق صمیمی رییس پیشنهادی آی تی هستش همون رفیقی که در جمعهای سیگارکشی اطراف ساختمان سی اتاقه با رییس پیشنهادی همیشه حضور پررنگی دارد، مراقب باش که تعصب این عزیزان به این مثلا سایت اونقدر زیاده که ممکنه با ادبیات آنچنانی و فحشهای به شدت آبدار این فوق لیسانس عزیز و شاغل در روابط عمومی مواجه بشید ! کلا سایت رو بی خیال شو برادر !
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
فرمايشات شما درسته ولي بخدا بازم اوني كه در نهايت ضرر ميكنه بازم خود ما هستيم . ولي بياييد با حمايت از همكارايه جوان كه پست ميگيرن بتونيم محيط پويا و رو به رشدي براي همديگه فراهم كنيم. همه مديران اومدن و رفتن اين ما هستيم كه ساعتهايه طولاني كنار هم هستيم. درسته بعضي همكاران كم لطفي ميكنن ولي انشاالله كه اوناهم بالاخره به راه بيان و بتونيم دوباره روزهايي كنار هم بسازيم كه براي گرفتن پست به هر كاري دست نزنيم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار